Η «ΨΥΧΗ» ΣΕ ΝΕΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
Για να μπορέσει ένα εστιατορικό ή ένα επισιτιστικό concept να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό και να «κερδίσει» τους πελάτες του, θα πρέπει να δημιουργήσει concepts με ψυχή, δηλαδή να δώσει έμφαση και σε κοινωνικά θέματα, όπως οι τοπικές κοινωνίες, η ατμόσφαιρα, το πως νοιώθει ο κόσμος δηλαδή σε αυτό καθώς και σε πολλά άλλα.
Διαβάστε το αναλυτικό άρθρο, μέσω του παρακάτω συνδέσμου:
Πηγή: entrepreneur.com
Φωτογραφία: entrepreneur.com
FnBpedia Team