ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
Μια πρόσφατη έρευνα της τεχνολογικής εταιρείας EveryBite σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Food Allergy Research & Education (FARE) αναδεικνύει μια σημαντική επιχειρηματική ευκαιρία για τους επαγγελματίες της εστίασης: η στοχευμένη εξυπηρέτηση πελατών με τροφικές αλλεργίες μπορεί να αυξήσει το περιθώριο κέρδους έως και 25%. Το συγκεκριμένο κοινό αναζητά ασφαλείς και διαφανείς γαστρονομικές εμπειρίες και είναι διατεθειμένο να πληρώσει περισσότερο για αυτές. Μέσα από την ενσωμάτωση αλλεργιο-φιλικών επιλογών και την κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού, τα εστιατόρια μπορούν να ενισχύσουν τόσο την ικανοποίηση των πελατών όσο και την οικονομική τους απόδοση. Μια πρόσφατη έρευνα της τεχνολογικής εταιρείας EveryBite σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Food Allergy Research & Education (FARE) αναδεικνύει μια σημαντική επιχειρηματική ευκαιρία για τους επαγγελματίες της εστίασης: η στοχευμένη εξυπηρέτηση πελατών με τροφικές αλλεργίες μπορεί να αυξήσει το περιθώριο κέρδους έως και 25%. Το συγκεκριμένο κοινό αναζητά ασφαλείς και διαφανείς γαστρονομικές εμπειρίες και είναι διατεθειμένο να πληρώσει περισσότερο για αυτές. Μέσα από την ενσωμάτωση αλλεργιο-φιλικών επιλογών και την κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού, τα εστιατόρια μπορούν να ενισχύσουν τόσο την ικανοποίηση των πελατών όσο και την οικονομική τους απόδοση.
Μπορείτε να βρείτε το σχετικό άρθρο μέσω του παρακάτω συνδέσμου:
Πηγή: restaurantbusinessonline.com
Φωτογραφία: restaurantbusinessonline.com
FnBpedia Team